Projektanci mody widzą potencjał w krakowskim rynku

W prestiżowej lokalizacji Krakowa powstał multibrandowy showroom, który jest pierwszą tak dużą inwestycją projektantów na tamtejszym rynku. Solna 1 ma być miejscem, gdzie dostępne będą kolekcje znanych projektantów i marek, jak Dorota Goldpoint czy Maciej Zień. Pomysłodawcy konceptu planują także, by nowa przestrzeń tętniła życiem artystycznym. Planowane są więc nie tylko pokazy mody, lecz także warsztaty stylizacji, wernisaże i wystawy fotografii.

 Kraków jest bardzo ważnym miastem, ponieważ jest to miejsce przepełnione historią, sztuką, takim prawdziwym artystycznym klimatem. Kiedy Piotr Gawor, inicjator projektu Solna 1, zaproponował mi współtworzenie tutaj showroomu, w ogóle się nie zastanawiałam. Wiedziałam, że wspólnie stworzymy miejsce, które będzie taką piękną przestrzenią dla kobiet, które interesują się modą, które poszukują czegoś innego niż to, co jest w standardowych sklepach – mówi agencji Newseria Lifestyle Dorota Goldpoint, projektantka mody.

Dorota Goldpoint zdaje sobie sprawę z tego, że początki tego konceptu mogą być trudne.

– Kraków to bardzo trudny i specyficzny rynek, bardziej artystyczny, mało komercyjny. Dlatego myślę, że nie ma tu miejsca na bylejakość, a my, projektanci, musimy się bardzo postarać, żeby tutaj znaleźć swoich odbiorców i żeby oni chcieli tutaj przychodzić. Musimy na pewno zaoferować coś bardzo szczególnego – mówi Dorota Goldpoint.

Aktorka Elżbieta Romanowska przyznaje, że takie miejsce było w Krakowie bardzo potrzebne. Już zapowiada, że będzie stałą klientką Solnej 1.

 Do tej pory uważało się, że znane marki to tylko w Warszawie, więc trzeba było jechać specjalnie do stolicy po to, żeby kupić sobie markowe ubrania od topowych projektantów. Teraz Kraków zmienił ten mit, otworzył swoje miejsce, swój showroom, w którym można znaleźć przepiękne kreacje, tak naprawdę dla każdego, w każdym rozmiarze, więc cieszę się, że ten dzień nastał i od dziś Kraków ma tak modne i tak wyjątkowe miejsce – mówi Elżbieta Romanowska, aktorka.

Zdaniem Anny Radwan Solna 1 w Krakowie ma się szansę stać niezwykle popularnym miejscem na modowej mapie Polski. Obok zabytkowych obiektów, muzeów czy galerii sztuki w tym mieście również potrzebna jest nutka nowoczesności i światowych trendów. A adresatów na pewno nie zabraknie.

– Myślę, że nie tylko kobietom jest to potrzebne, panowie również będą bardzo zachwyceni i szczęśliwi. Solna 1, a w szczególności kolekcja Doroty Goldpoint, to projekty piękne, romantyczne, kobiece, zmysłowe – mówi Anna Radwan, aktorka.

Previous Angelika Fajcht: Dobry styl to dar
Next Rośnie zainteresowanie zabytkowymi samochodami

Może to Ci się spodoba

Na czym polegają tłumaczenia ekspresowe?

Klienci nie tylko coraz częściej decydują się na korzystanie z profesjonalnych przekładów, ale i stawiają na tłumaczenia ekspresowe. Takie podejście nie jest wcale przesadnie zaskakujące, jeśli weźmiemy pod uwagę choćby

Jak pozbyć się cellulitu?

Cellulit to zmiana skórną, którą potocznie nazywa się pomarańczową skórką. Powoduje on nie tylko nieestetyczny wygląd, ale może też przyczynić się do powstawania cukrzycy. Problem ten dotyka niemal 80 %

Nagradzanie dzieci za dobre oceny – dobry odruch czy zły nawyk?

Nagradzanie dzieci za dobre oceny jest często stosowanym sposobem wychowywania. Rodzice uważają, że nagradzanie dzieci za dobre oceny jest dobrym sposobem na motywowanie ich do nauki i wspieranie ich w

Romantyczne falbany i kurtki pilotki w nowej kolekcji marki Top Secret na sezon wiosna/lato 2017

Trendy marki Top Secret na sezon wiosna/lato 2017 można podsumować jednym zdaniem: paryski szyk kontra projekty inspirowane lotnictwem. Z jednej strony nie zabraknie więc romantycznych falban, sukienek z obniżoną talią i pastelowych kolorów,

Racjonalne zakupy bez tajemnic – jedzenie

Nawet najbardziej zagorzały przeciwnik sklepów przynajmniej raz na jakiś czas robi zakupy spożywcze. W tej materii, jak i w każdej innej dziedzinie życia, każdy ma swoją taktykę i sposób. Jednakże,

Weronika Rosati: nie kupuję kompulsywnie

Gwiazda twierdzi, że do zakupów odzieżowych podchodzi strategicznie. Woli kupić mniej ubrań, ale za to lepszej jakości. Często czeka również na sezonowe przeceny. – Na pewno nie kupuję kompulsywnie, moje zakupy są

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź